İzleyiciler

7 Ocak 2012 Cumartesi

Buraya mutluluklarımı paylaşmaya gelmedim, hüzünlerim, üzüntülerim, hayal kırıklıklarım... sadece acılarım için varım. onlar için doğmadım belki ama onlar için yaşıyorum. Yüzleşebilmek için. İsterseniz bencil diyin bana ama üzerimdeki ağırlıgı atmam lazım, belkide üzerinize. Yapıcak bir şeyim yok, hayatımda ikinci kez gerçekten elim kolum bağlı oturuyorum, iki haftadır sinir hapı kullanıyorum. adıda Cipram, herneyse sağlık olsun ne diyelim. Anlatıcak kimsem olmadığı için herşeyi buraya dökmek istiyorum, düzeldiğimde, günün birinde okuyabilmek için. Bayağı uzun süredir kimseye yazmıyorum, kimseyle konuşmuyorum. Bayağı uzun süredir mecburiyetlerim dışında dışarı çıkmıyorum, flört ettiğim çocukla buluşmak için çıktığım zamanlar hariç. Oda geçici insan, kim geçici değilki zaten, ezip geçiyolar resmen, oda acı çektiridi fırsat versem. Çektirdide zaten. Umursamadı beni. Değer vermedi, aldırmadım yinede. Çektiğim acıdan zevk almaya başladım sanırım. Artık herşey değişti. Herkesin hayatımdan acı-tatlı bir bir çıkışını izliyorum. Kimseye gitme etme diyesim yok artık. Artık doğru dürüst içten gülümseyemiyorum. Doğru dürüst kitap okuyamıyorum, doğru dürüst nefes alamıyorum. Yaşayamıyorum doğru dürüst. Kimseyi umursayamıyorum. Ama sen gerizekalı cocuk, Beni bu kadar üzmene rağmen, hâla senin üzülmene dayanamıyorum.

2 yorum:

  1. Çok kasvetli ve pesimist bir ruh hali var yazında.Okurken çaresizlik hissettim.Sanki nefes almak istediğinde de biri seni suya geri batırıyormuş gibi

    YanıtlaSil